Om EHBO-leden in te kunnen zetten bij een evenement, zal dat tijdig bekend moeten zijn bij de vereniging. Dan is het goed te weten wat voor soort evenement is het, wat zijn de grootste risico´s en hoeveel mensen zijn erbij betrokken. Ook wat het onderkomen betreft van de EHBO-ers. In de voorbereiding is dit voor de vereniging belangrijke informatie. Daarom willen we graag dat u de aanvraag zo volledig mogelijk doorgeeft.

Wij stellen het op prijs de aanvraag voldoende op tijd (minimaal 2 maanden) voor de dag van het evenement binnen te hebben. Wij moeten met onze leden hierover ook nog communiceren. Wij zullen u op de hoogte houden of wij aan de aanvraag kunnen voldoen.

Bij een evenement staan altijd minimaal 2 EHBO-ers. De kosten zijn:

  • €10,00 per persoon per uur voor een EHBO-er
  • €15,00 per persoon per uur voor een EHBO-er met aanvulling evenementen zorg categorie 2 voor evenementen die moeten voldoen aan de veldnorm evenementen zorg. Voor meer informatie over de veldnorm klik hier

U kunt uw aanvraag hieronder indienen. Bij meer vragen neem contact met ons op!